چشم (مرد) گریه برای ایمان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 267
:: بازدید سال : 609
:: بازدید کلی : 1095

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

چشم (مرد) گریه برای ایمان
دو شنبه 11 فروردين 1399 ساعت 21:26 | بازدید : 156 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چشم (مرد) گریه برای ایمان
متوجه شده اید که می توانید بیشتر از دوست خود گریه کنید. اما فکر نکنید که تنها فرد حساس در رابطه هستید. چرا مردان گریه می کنند! و مردان احساساتی دارند فقط آن را مانند شما بیان نمی کنند. یکی دیگر از هوش هیجانی. آنها ممکن است یک واکنش متوسط ​​داشته باشند اما به اندازه ما حساس هستند. فکر کنید آنها خودجوش بودند و به همان اندازه "ظالمانه" واکنش نشان دادند که ما ... آیا جادو از بین نمی رود؟ چه کسی تعادل را در یک رابطه حفظ می کند؟ البته هر دو اما تا زمانی که میله روی مرد بیفتد!
بنابراین مردان به همان اندازه قادر به احساس سخت بودن فقط پردازش و ابراز احساسات متفاوت به دلیل تستوسترون هستند ، که باعث می شود آنها را وادار به دیدن چیزها با حساسیت بیشتری نمایند (چیزی که ما بسیار حسادت می کنیم)!

موارد فوق با (کلیشه!) فکر می کند که حساسیت ضعف است. زیرا این دیدگاه حاکم است و موضوعی است که در ذهن جوانها "کاشته شده" است. یعنی اگر مرد حساس باشد ، عیب محسوب می شود. و بنابراین ، در حالی که پسران از دختران عاطفی تر هستند ، آنها از سنین پایین یاد می گیرند که آن را پنهان کنند.
همانطور که بزرگ شده اند ، اگرچه آنها معتقدند که حقیقت این است که مهم نیست که چقدر اوضاع را تحت الشعاع قرار دهید ، مرد معمولاً بر خلاف زنانی که طغیان شدیدتری دارند ، خودبستگی و اختیار را تجلی می دهد.

به دلیل نادر بودن آنها ، اشک مردان نسبت به زنان درمانی و ترمیم کننده تر است. در اینجا چیزی جالب است!
کلیسای غالب دیگر این است که مردان بر این باورند که گریه کردن مانند اعتراف به بی قدرت بودن و از دست دادن امتیازات مردانگی است ، در مقابل زنانی که برای رهایی از وزن خود گریه می کنند ، گریه می کنند.
اما برای منصفانه بودن ، زنان به همان اندازه موجودات عجیب و غریب هستند زیرا ما را به جایی نمی رساند. اگر تعجب کنید اگر یک همراه عاطفی در کنار خود دارید چه احساسی خواهید داشت ، واکنش ها متنوع و مبهم خواهد بود. در هر صورت شوکه خواهید شد و در کنار چنین مرد احساسی احساس ناامنی خواهید کرد یا فکر خواهید کرد که… رابطه جنسی قوی حق گریه دارد و شما آن را به اصالت و اصالت عاطفی برچسب می زنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: